Birkevang/Parknet telefonproblem løst
- Den: november 09, 2012
- Af: David_nr96
- Kategori: Vores Birkevang
0
Der er nu fundet en løsning på telefoniproblemet. Alle fiberbokse bliver automatisk opdateret (og fejlen rettet) natten mellem torsdag og fredag (d. 09.11.12). Dvs. at telefoni virker fredag, fra morgenstunden. Hvis det ikke virker her til morgen (fredag), skal du først gør følgende inden du kontakter Parknet support: Genstart din fiberboks, ved at trykke på den lille sorte knap yderst til venstre på undersiden af fiberboksen. Vent 10 minutter og prøv at ringe. Første gang du ringer, kan der godt gå nogle flere sekunder, indtil du hører klartone – måske skal du også forsøge at tage røret nogle gange, indtil den “kommer igang” første gang. Nogle fiberbokse er gået i “baglås” pga. den oprindelig fejl og derfor kan det være nødvendigt med en “genstart” af fiberboksen. Hvis du fortsat oplever problemer efter genstart af boksen, skal du kontakte support på 36906000 el. sende en e-mail til support@parknet.dk . Parknets supporttelefon er åben alle hverdage kl. 09 til 12:30 plus mandage og torsdage kl. 18 – 21. Baggrunden for fejlen var en ændring i det system der automatisk opdatere fiberboksene. Ændringen var implementeret i forbindelse med at en ny boligforening, som bruger en anden type fiberboks, blev idriftsat fornyeligt i Parknet.
HUSK: Du kan altid se driftstatus her: https://parknet.dk/kundeservice/drift/
Mange hilsener,
David / 96 / Fibernetudvalget / Parknet