Parknet-fastnet-telefoni: situationen
- Den: marts 17, 2013
- Af: David_nr96
- Kategori: Vores Birkevang
- 0
Til Birkevangs generalforsamling idag, var der nogle få som har oplevet problemer med deres Parknet-fastnet-telefoni. Det var ikke klart hvornår disse personer havde oplevet disse problemer.
Jeg glemte desværre at sige at der var jo et større telefoni-nedbrud i begyndelsen af marts og som varede i ca. 1 uge. Problemet blev rettet d. 08.03.2013.
Problemet ramte ca. halvdelen af Parknet og det betyd desværre at næsten hele Birkevang var ramt med ustabil telefonforbindelse eller decideret manglende forbindelse. Det viste sig at det var noget defekt udstyr i det ene af Parknets to telefoncentraler der skulle udskiftes. Disse problemer var derfor rettet d. 08.03.2013 og siden har det været stabilt. Personligt fungere mine to telefonnumre fint pt..
Hvis du fortsat har problemer med Parknet-telefoni, så prøv lige at genstarte din fiberboks via den lille sorte reset-knap yderste til venstre, på bunden af boksen.
Hvis du fortsat har problemer, så kontakt Parknet kundeservice på 3690 6000 (man-fred, kl. 09:00-12:30 plus mandage og torsdage kl. 18-21) eller e-mail (alle dage/hele døgnet: svar indenfor 2 hverdage): support@parknet.dk . HUSK at angive fastnet-telefonnummer og mobilnummer, samt hvornår man har oplevet problemer og hvordan de opleves. Gerne også evt. de telefonnumre du har ringet til eller modtaget kald fra, som du har haft problemer med.
Der var forøvrigt udsendt informationer om sagen da problemet opstod, på Parknets drift-webside og som besked på Parknets support-telefonnummer. Når du oplever problemer, så HUSK at tjek Parknets driftside for aktuelle driftsproblemer: https://parknet.dk/kundeservice/drift/
Mvh, David /96
Nyeste kommentarer